Hobaneng o hokela Mailchimp le LinkedIn?

Share ideas, strategies, and trends in the crypto database.
Post Reply
akterchumma699

Hobaneng o hokela Mailchimp le LinkedIn?

Post by akterchumma699 »

Ho hokahanya Mailchimp le LinkedIn ke mohato o bohlale ka mabaka a mangata. Ea pele, e u thusa ho finyella batho ba bangata. Lenane la hau la lengolo-tsoibila ho Mailchimp ke sehlopha sa bohlokoa haholo sa mabitso. Empa ho thoe'ng haeba le uena u ka fihlela batho bana ba LinkedIn? Ka ho kopanya, u ka khona. U ka ba bontša lipapatso kapa lipapatso tse khethehileng. Sena se thusa hore lebitso la hau le lule le le likelellong tsa bona.

Taba ea bobeli,
e u thusa ho fumana bareki ba bangata. U ka sebelisa bamameli ba hau ba Mailchimp ho theha matšolo a khethehileng a lipapatso ho LinkedIn. Lipapatso tsena li tla bontšoa feela ho batho ba seng ba le lethathamong la hau la mangolo-tsoibila. Batho bana ba se ba ntse ba tseba khoebo ea hau. Ka hona, ba na le monyetla oa ho thahasella lipapatso tsa hau tse ncha. Sena se etsa hore chelete ea hau ea papatso e fetele pele haholo. Ha o senye chelete ho batho ba sa u tsebeng.

Ho fihlella Batho ba Nepahetseng ka Lipapatso
E 'ngoe ea likarolo tse ntle ka ho fetisisa tsa kopanyo ena e bitsoa "Bamameli ba Matched." Karolo ena e u lumella ho nka lethathamo la hau la mabitso ho tsoa ho Mailchimp ebe u le kenya ho LinkedIn. Joale LinkedIn e fumana lintlha tsa telemarketing litlaleho tse lumellanang le mangolo-tsoibila a lethathamong la hau. Sena se theha bamameli ba khethehileng bakeng sa hau. U ka bontša lipapatso tse lebisitsoeng sehlopheng sena.

Mohlala, ak'u nahane u
na le lethathamo la batho ba ngolisitseng koranta ea hau mabapi le software e ncha. Ka Bamameli ba Tšoanang, u ka bontša batho bona papatso ho LinkedIn mabapi le teko ea mahala ea software ea hau. Kaha ba se ba ntse ba rata leselinyana la hau, ba kanna ba khahloa haholo ke teko ea mahala. Ka lebaka leo, sena se etsa hore lipapatso tsa hau li atlehe haholoanyane. E boetse e u thusa ho fumana litebele tsa boleng bo holimo.

Ho Fumana Lieta tse ling ho tsoa ho LinkedIn
Ho kopanya ho sebetsa ka bobeli. U ka boela ua fumana lintlha tse ncha tse tsoang ho LinkedIn 'me u li romelle ho akhaonto ea hau ea Mailchimp. LinkedIn e na le tšobotsi e ntle e bitsoang "Lead Gen Forms." Tsena ke liforomo tse khethehileng tseo batho ba ka li tlatsang hantle ho LinkedIn. Ha motho a tobetsa papatso ea hau, ho hlaha foromo. Hangata e se e tletse lintlha tsa bona tsa botsebi ho tsoa ho profil ea bona ea LinkedIn.

Ha o hokela Mailchimp le LinkedIn Lead Gen Forms,
tataiso efe kapa efe e ncha e tsoang ho mefuta eo e tla eketsoa ho bamameli ba hau ba Mailchimp. Sena se u bolokela nako e ngata le boiteko. Ha ho hlokahale hore u kenye lintlha tse ncha tsa mabitso. Ho feta moo, ha ba se ba le ho Mailchimp, o ka qala ho ba romella mangolo-tsoibila ho theha kamano. Sena se u thusa ho li tsamaisa leetong la hau la thekiso.

Image

Mokhoa oa ho theha ho kopanya
Ho hokahanya Mailchimp le LinkedIn ha ho thata joalo ka ha ho utloahala. Tataiso e bonolo ea ho u qalisa ke ena.

Litaelo ka Mohato
Taba ea pele, o hloka ho ba akhaonteng ea hau ea Mailchimp. Ka lehlakoreng le letšehali la skrine, u tla fumana menu. Sheba karolo ea "Integrations" 'me u tobetse ho eona. E latelang, u tla bona lethathamo la lisebelisoa tse ngata tse fapaneng tseo u ka li hokahanyang. Fumana LinkedIn lethathamong ebe u e khetha.
Post Reply