Update 19 september 2022

Share ideas, strategies, and trends in the crypto database.
Post Reply
Bappy11

Update 19 september 2022

Post by Bappy11 »

Als een dierbare overlijdt, krijg je te maken met veel rompslomp. Naast het verdriet en het gemis is daar ook nog eens de afwikkeling van levensverzekeringen, hypotheken, financiën en lidmaatschappen. En tegenwoordig ook de legacy van iemand als het gaat om zijn/haar lidmaatschap van een sociaal netwerk. Zoals LinkedIn. Wat kun je allemaal doen om dit op een goede manier op te lossen? Een stappenplan voor het LinkedIn-account.

Waarom ik hier bij stil sta? Een goede vriendin van mij is afgelopen jaar haar man (ook een goede vriend van mij) verloren. Heel verdrietig en oneerlijk. Hij was veel te jong. ‘Iets doen’ met zijn LinkedIn-account? Daar was ze nog niet uit, en al zeker niet aan toegekomen. Dit artikel is wellicht wat praktisch geschreven. Ik weet dat dit grote, emotionele stappen kunnen zijn. Daar heb ik respect en begrip voor.

Ik kwam erachter dat er niet zoveel documentatie over dit onderwerp te vinden is. LinkedIn phone number list biedt ook geen mooie op maat gemaakte oplossing voor iemand die overleden is. Veelal wordt er geschreven over hoe je een account moet opheffen. Maar wil je dat (al) wel als nabestaande? Ik ben gaan bekijken hoe je dit kunt aanpakken. Hopelijk heb jij hier ook iets aan als het nodig is.
LinkedIn heeft in de tussentijd nieuwe mogelijkheden toegevoegd voor overledenen. Je kunt, als je namens de overledene mag handelen, een herdenkingsaccount aanmaken. Je hebt als dat geregeld is, geen toegang meer tot het account, maar het blijft wel bestaan. Hierbij de link om het aan te vragen.
Post Reply