Als het kan worden gedaan of bereikt,

Share ideas, strategies, and trends in the crypto database.
Post Reply
rifat22##

Als het kan worden gedaan of bereikt,

Post by rifat22## »

Bekijk details> Het is vergelijkbaar met Occam's scheermes, dat wil zeggen, als je de minste en eenvoudigste theorie kunt gebruiken om de meest ingewikkelde dingen uit te leggen, doe dan niet alsof je diepgaand bent; als je domheid kunt gebruiken om het uit te leggen, denk dan niet dat anderen slechte motieven moeten hebben. Ma Huateng zei ook dat goede productmanagers het vermogen hebben om "in één seconde een dwaas te worden" en dan in de volgende seconde weer een productmanager te worden. Het principe is om het eenvoudigste, meest directe en fool-proof ontwerp te gebruiken, zodat gebruikers hun problemen kunnen oplossen zonder te leren, na te denken of te onthouden.

van gebruikers verminderen, de gebruikerservaring mobiel nummer duitsland effectief verbeteren en de operationele en servicekosten van het product aanzienlijk verlagen. Je zou kunnen denken dat iedereen de kern kent van hoe het in theorie moet worden gedaan. Productontwerp kan de "drie lagen en acht transformaties" volgen. Dat wil zeggen, volg vanaf de structurele laag de menu pad scenario entiteitsrelatie ontkoppeling; volg vanaf de controlelaag de abstractie van functionele elementen, productregels transparantie, productcapaciteitsconfiguratie; van de presentatielaag, volg de interactie ontwerp integratie pagina structuur modulair ontwerp expressie object.

Let op dat vanwege de lange inhoud en beperkte lengte, ik het in drie delen zal delen, dat wil zeggen, vandaag zal ik het eerste deel van de structurele laag delen, en dan het middelste deel van de controle laag en het volgende deel van de presentatielaag delen. 1. Structurele laag: Menu pad scenario. Het menu ontwerp van een product is als de pad planning van een stad. Het is recht, met duidelijke niveaus en duidelijke functionele scenario's. Zelfs als de stad groot is, is het niet gemakkelijk om te verdwalen. Bijvoorbeeld, toen ik voor het eerst met de trein naar Mudanjiang ging, kwam ik aan op het station.
Post Reply